Sunday, November 07, 2010

zzzzzzzzzzzzzzz......

salam ptg ahad semua.....nk buat apa ye...hr ni en somi kena keja plak...sepatutnya en somi pun cuti gak nmgu ni...tp disebabkan xjd nk blik kg ye lah sbb banjir semua jalan kena tutup...en somi pun ganti la org nk cuti hr ni...ehmmm...xpa la kan...ni la nasib dpt en somi keje kilang...
dh xtahu nk wat apa ni bleh la menjenguk umah kawan2...maklumla dok sorg2 xda sapa nk kacau...dgn senangnya dpt melepak umah kawan2 smbil komen apa yg patut...nk kuar umah pun malas sbb hr mendung ja...mgu ni xa byk la xtviti yg menarik....semlm en somi bwk g jom heboh2....org pny la ramai...ujan plak rintik2...jd malas la nk bergambar bagaikan...pegi kejap je dh mula bosan...ntah la aku ni plak jenis yg malas nk tmpat org ramai2 ni...rasa sesak sgt...buang masa je aku rasa...nape la aku rasa mcm ni ha...rasanya org len kalo acara mcm ni mst bestkan....ntah la en somi pun sama ja...kami berdua ni lbh suka lepak2 kt umah ja smbil baring2 tgk tv...2 la xtiviti yg plg best....
so sekarng ni aku tngah menghitung jam la nk tgu en somi blik kul 6 jap lg...lambat lg kan...nk buat apa ni...apa kata kalo aku.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...dulu...seronok gak ni...cuaca pun redup ja....hehehe....bye....

No comments: