Tuesday, November 23, 2010

....gediks santai....

mcm sempoi ja bny n3 kali...siap bergediks lg...hahahaha....xdak pa la cuma nk tempek2 gambaq aku ngan en hubby masa dinner hr 2..ingat lg x aku penah janji nk tempek gambaqkan...jd aku kena gak la tempek apa yg patutkan...nk tempek byk2 pun xbleh gak takot org cemuih plak nnt...diingatkan ye ini diari kehidupan aku bg yg berkenan nk tgk silakan..bg yg xmo tgk sila klik butang 'x' di atas ye...bkn semua org suka..betoi x???sebelom ni ada gak membe aku org komplen sbb byk letak gambaq dia ngan hubby...biaq la hak sendiri kan...hokey dh terlebih sudah...melalut la plak...jom kita cuci mata lu...

ni time memula smpai..harus amik gambaq lu


en hubby dgn gayanya..

ni baru smpai lobi ja..kt dlm pun ada gak...bkn selalu kan nk bergambaq bagai..selalu sibuk ja..nk bergediks pun xsempat..bila ada kesempatan apa lg mula la...tp en hubby ni kurang sikit..mb mlm dinner 2 dia letih kot...

alamak gelap pulak..

mantan pengetua kt blakang


'apa ni abg'..khusyuk je dgr pa 2

sementara dok tgu ucapan pengetua

muka lapaq dh ni..

muka en hubby yg dh lapaq

en hubby dh kidnap ank org..nmpk sgt dh teringin nk ank....

bila je tgk en hubby ngan baby rasa cm kesian sgt2..tp apakan daya..nasib bek la en hubby mmg memahami...sory ye abg...kita dh berusaha tp blom rezki...hokey xmau sedih2 na...jom sambung layan gambaq...

gaya dh mcm datin ja..

me,iwah pamy & ros eda

dgn ank2 kak eda

muka en hubby yg sgt mengantok
en hubby bersama hadiahnya

bertuah  gak la en hubby mlm 2 sbb dia dpt byk gak la hadiah..dpt kategori pakaian & cabutan bertuah utk pasangan...berbaloi2 gak la

aku ngan en hubby bersama himpunan hadiah2

ok dh agak byk juga gambaq yg dh ditempek...nnt ada plak yg muntah hijau kan...jd kita stop lu la

3 comments:

eMMe said...

lain tol muke anita selepas wat make over...hehehehe....

So Shy Lady (SSL) said...

tak cemuih la nengok gmbar awk sbb awak comel heheh

sis tringin gak nk mekap mata glamer mcm tuh tp t.reti...

anita_hanapiah said...

eMMe:biasa la me bila dh make over..len la sikit..ahaks...

so shy lady:xde la come mana pun make up je 2..teringin ye xpe belajar pelan2..saya pun masih belajar lg..