Sunday, January 09, 2011

....ehmmm....

selamat mlm suma...mlm ni mst semua dh get ready dok depan tv tgu pukul 9...ye la nk tgk AJL la katakan....sama la mcm aku...kena plak mlm ni en somo keje mlm...xyah la nk berebut remote astro lg...dh sah2 aku bleh tgk AJL....perasaan heppy di situ ye...
so bila dh en somi keje mlm aku pun kena la sediakan apa yg patut smbil nengok tv...harusla kan xkan nk diam je...mulut mst kena kunyah....nasib bek la ada pasar mlm dekat taman bleh la beli mkn...pegi pasar mlm sorg2 la jawabnye td xkisah la sbb dh selamat smpai umah....xde beli apa pun cuma beli....

en banana....

kalo nk tau en banana ni mmg pebret aku la...nk2 plak mlm ni tgk cantik plak banana ni...sgt2 seronok...beli la apa lg...aku mmg hantu pisang..kalo byk ni esok dh bleh habis...hahaha...

roasted corn...

ni je yg aku beli pun..dh xtau nk beli apa benda yg sama je...jom layan AJL.....

No comments: