Saturday, January 08, 2011

aku rindu sama kamu....

aku rindu bangat sama kamu...smpai hr ni aku masih lg tersa seperti bermimpi kehilangan kamu dlm sekelip mata walaupun sudah hampir 4 bln...aku seakan2 seperti tidak percaya....tiada lg suaramu...gelak ketawa kamu....di saat ini aku sgt2 sedih....aku sudah tiada kawan baik tiada kazen yg memahami & tiada juga kakak bagi aku....setiap kali aku teringatkan kamu pasti  akan aku sedekahkan Al-fatihah utk kamu....Ya Allah kau tabahkan la hati aku...sesungguhnya aku redha dengan pemergiannya....aku mmg menyayanginya tetapi KAU lg menyayanginya....KAU tempatkan lah dia bersama2 org yg beriman...semoga kau tenang di sana....


kenangan bersama arwah...

baby arwah dh pun berumaur kira2 6 bln la...muka saling xtumpah mcm muka arwah...

ku nur alin qamarina...1 hr

seminggu selepas ditinggalkan ibunya...

dh pandai buat muka...

comelkan..muka saling xtumpah

tenyum....

with her daddy...

aunty rindu sama Qamarina juga

semoga kalian juga tabah menghadapi dugaan ini...

semua yg berlaku pasti ada hikmahnya....kita hanya merancang...semuanya kehendak Allah SWT...


5 comments:

E K A said...

alor chomelnya...sian kecik2 dah tak de mama...semoga BELIAU ditempatkan di kalangan org beriman

anita_hanapiah said...

2 la eka bila tgk je baby ni teringat sgt kat ibu dia...mmg kesian la...mmg comel geram..

Anonymous said...

emm, rindu jg pd arwah.. kdg2 teringat.... dpt jgk tgk gmbr bdk kecik ni membesar....

eMMe said...

comelnye anak arwah, sian dia...tanpa kasih ibu dia, syukur ayah dia sayang kat dia..moga dia jadi anak yg solehah..Amin...

anita_hanapiah said...

mmg sgt2 cumel...2 la membesar tanpa kasih ibu..takdir dia nk wat cmne syukur la org sekeliling syg kt dia..