Wednesday, February 16, 2011

...alhamdulillah...

alhamdulillah...akhirnya penantian selama ni berhasil...syukur sgt2...xtahu nk ckp cmne....hanya TUHAN saje yg tahu mcm mana seronoknya hati aku ngan en somi saat ni....apa yg kami hajati dh dimakbulkan...berkat kesabaran & doa dr ramai pihak akhirnya kami dh nak dpt bay....sgt suke....xsabaq2 rasanya.....mau tgk baby sendiri....yahoooo.....bahagia giler.....lambat lg lo nk tgu bln 10 nun....apa pun harap2 sumanya selamat la....kepada kawan2 semua doakan aku ye....


kepada kawan2 tersayang pn eka , pn ejdeejasmi , pn eMMe & kawan2 yg lain...i'allah 1 hari nnt rezki kalian pulak ye...sama2 kita berdoa ye...

5 comments:

Awin said...

Tahniah anita...
Jaga elok2 kandungan 2... Diperingkat awl mcm2 hal blh terjadi.. Dan jgn terlalu x-cited sgt.. Dengan kerja yang mcm kita nie.
Awin phm perasaan anita sbb awin pun menanti lama juga utk merasa alam kehamilan ni... sekrang menunggu kelahirannya bulan 5 ni...

ejdeejasmi said...

alhamdullilah..amin...tahniah nita..jaga diri lelok....

syukur padaMU tuhan kerana telah memakbulkan impian seorang lagi wanita untuk meramaikan umat kekasihmu iaitu Muhammad s.a.w..kepadaMU tuhan aku juga berharap akan mendapatkannya suatu hari nnti..amin

eMMe said...

jaga diri elok2, jgn byk berjalan, rehat tau....InsyaAllah, dipermudahkan, doakan aku juga ye nita, aku pun nak gak jadi cam ko.....take care always.

E K A said...

happy for u dear...take care tau...doakan turn eka pulak pasni.pasni tak de geng nak ngadu nasib dah la ;) apapun serius happy sgt nita dah preggy

wannaza said...

tahniah anita..akhirnya Allah makbul doa...take care tau