Monday, October 18, 2010

BIO C PLUS


ha amik tiba2 ja tempek gambaq besaq2 tang ni..salam xdak apa pun xdak tau2 ja ada gambaq....bknnya apa ni ha pasai vitamin ni...kan aku asyik demam 2 3 menjak ni...demam plak xberenti bak kata org utara xkebah2....baik sat 2 3 hari demam plak...bila p amik ubat doktor kata xdak apa...demam besa ja tekanan darah rendah sgt...2 yg try mkn vitamin ni...kira alhamdulillah la pas mkn seminggu dh rasa ok...badan pun dh xrasa letih2 lg....en somi ckp continue mkn ja mahal pun xpa la janji sihat.....

6 comments:

eMMe said...

betul tu anita, if demam, ubat dia vitamin C...kalo demam tak kebah2, me pun cam tu la demam berbalik2...anita dah sihat ke skrg?

ejdeejasmi said...

amway kan..ubat2 dia mmg bgus

anita_hanapiah said...

eMMe:dh ok semenjak try vitamin ni...badan pun rasa cm ok dh..kalo dulu letih2 je...malas nk tdo je...ni kira dh ok la...

ejdeejasmi:a'a amway...xpenah try pun sblum ni....baru cuba ja...2 3 hr dh ok....xpe la mahal pun janji bagus je...

10 said...

oooo... ok ek vitamin tu... rasa segar ke camna?

anita_hanapiah said...

10:a'a rasa badan xletih la..nk bgn pg2 pun senang ja..

caklempung said...

As-salam,
Sesungguhnya sakit&sihat itu adalah dgn izin&kasih syg Allah. Ubat&supplemen itu hanyalah asbab shj.
Tak dinafikan supplement Nutrilite berkualiti sbb mereka ada ladang (organik),kilang & makmal sendiri. Totally 100% import dr US. :D Siapa yg nk bli produk Amway blh PM sy. Program keusahawanan Amway lg best dgn sistem Network21. Segala maklumat blh hubungi saya, husnyharun@gmail.com :D .TQ