Sunday, July 11, 2010

dpt hadiah dr en suami...

03/07/2010....genap la umo aku 26 tahun....ini bermakna aku menyambut besday yg ke 2 setelah bergelar isteri kepada en suami....en suami janji sumting yg spesel....bila je aku tny en suami jawab.."mana abg bleh bgtau..kalo abg bgtau nnt xdak kejutan la...tgu ja la...cuba2 la yang bwk bersabaq..."
2 la jawapan dr en suami....aku terpaksa la tgu walaupun dlm hati mmg xsabaq sgt (wink)...mmg gelojohkan perangai aku...sejak dr en suami bgtau aku dh xbleh tdo mlm asyik dok pikiaq apa la yg en suami nk wat plak kali ni...
lastly aku dpt tau yg en suami nk bwk aku g bercuti semperna my besday..itu pun dia terpaksa bgtau sbb nk kena booking tiket en belon..kalo x tau la apa yg en suami nk wat....bgn je pepagi lg sblom en suami g keje dia pesan..."yang nnt tgk tiket utk ke langkawi na...booking terus la...kita p 3/7 ni na..nnt abg apply cuti..."
aku pun apa lg...walaupun time tngah sedap dalam selimut terus terbuka biji mata..."betoi ka ni abg.." jawab en suami "betoi la..jgn lupa tau..."...apa2 ja la en suami ni....
so jawapan teka teki aku terjawab la...rupanya en suami nk bwk g holoday kt langkawi...motifnya langkawi sbb en suami nk bwk aku g PULAU DAYANG BUNTING....kan org ckp kt pulau ni kalo minum air tasik dia mana la tau kot2 rezki bleh ngandung....ni mst kes aku asyik meregek je kt en suami nk baby(wink)..."sory abg..yang xdak maksud nk mendesak abg..tp abg pun faham kan...sory ye lalink..."..kt pulau 2 en suami soh aku amik air tasik selawat & minum...aku plak siap bkn saja minum...siap g mandi lg kt tasik..mudah2an la...kita hanya berusaha...ALLAH SWT yg akan menentukan segalanya....
itu la alkisahnya besday aku utk thun ni.....
tp yg bestnya aku bkn je dpt g jln2 ngan en suami...rupanya dlm diam dia dh g beli present utk my besday...xtahu la bila dia p beli...
nk tau x apa yg en suami belikan...jom tgk...

ha....ni la present dr en suami....mmg betul2 xsangka la nk dpt cincin ni....

ni en suami g beli sendiri xbwk aku...dia men hentam je saiz jari aku...hahaha...bila dh men hentam je rasakan la apa akibatnya....cincin ni terbesar la sikit....aku plak jenis yg xpenah beli cincin yg besar kt atas mcm ni..rasa cm xsesuai je nk pakai kt jari ni..tp bila en suami dh belikan..terima ja...."terima kasih abg beliakan yang cincin ni..."
bila pakai jd cmni la....

cincin ni mmg cantik sgt...cuma bila compare dgn cincin yg aku ada cincin ni besar sikit la...


ni cincin yg selalu aku pakai...(en suami yg belikan jugak)


gaya cincin baru bila dh di sarungkan kt jari...besat sikit dr yg sedia ada

apa2 ja la...pakai je la bila org dh bg...


No comments: